COPYRIGHT © SONICJAM ALL RIGHTS RESERVED.

A MAN of ULTRA

WEB /
DEC. 2016
WORK 0112
PLANNING / DESIGN / CODING

新しいコンセプチュアル・ブランドの誕生

「A MAN of ULTRA」は、「ウルトラな男を創り出す」という考え方から展開される新しいコンセプチュアル・ブランド。賛同するさまざまな分野の企業/ブランドとのコラボレーションで、従来のキャラクター商品の枠を超えたライフスタイル全般を網羅する商品ラインアップを展開しています。

SONICJAMではコンセプトに賛同し、公式サイトのUIデザインをはじめ、ブランドの運営をサポートしています。

A New Conceptual Brand is Born

A Man of Ultra is a new conceptual brand that revolves around the concept “create an ultra man.” Going beyond the conventional framework of character products, the brand offers a product lineup that covers the entire range of life style products by collaborating with businesses and brands of various fields that endorse the brand.

SONICJAM endorses the brand’s concept and is supporting the brand’s operation such as the UI design of the official website.

STAFF LIST

COPYRIGHT © SONICJAM ALL RIGHTS RESERVED.