COPYRIGHT © SONICJAM ALL RIGHTS RESERVED.

HUROM

WEB /
APR. 2017
WORK 0122
PLANNING / DESIGN / CODING

毎日を丁寧につくろう。

健康志向が高まるなか、スロージューサー(ゆっくり搾るジューサー)が注目を集めています。
世界初の低速搾汁方式のジューサーを開発し、世界的なブランドとして業界をリードしてきたのがヒューロム。
日本でのブランディング強化のため、公式サイトをリニューアルしました。

Make every day, neatly.

With more and more people becoming health conscious, slow juicers (juicers that slowly squeeze the fruit) are attracting attention.
HUROM developed the world's first slow speed juicer, and leads the industry as an international brand.
In order to strengthen their branding in Japan, their offical site was renewed.

おいしく健康なだけではなく、自分でつくる楽しさ、旬を感じる喜び、そんなライフスタイルを提案。
カラフルなビジュアルと、確かな技術を伝えるコンテンツで、ブランドが提供する価値の理解を高めています。

The lifestyle proposed is "Not only delicious, but also healthy", "The pleasure of making it yourself" and "Enjoying the different seasons".
Using colourful visuals, and content that conveys the reliable technology, understanding of the brand's value was increased.

STAFF LIST

COPYRIGHT © SONICJAM ALL RIGHTS RESERVED.