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BRULEE Interactive Sampling

EVENT / DIGITAL SIGNAGE /
MAR. 2018
WORK 0143
PLANNING / DESIGN / CODING

大人気プレミアムアイスの販売再開プロモーション

本物の焼き目にこだわったプレミアムアイス ”BRULEE” の販売再開を記念したサンプリングイベントで実施された、「オハヨー乳業 BRULEE オトナ度診断」を制作しました。
「違いのわかる大人」をテーマに、わかりやすいものから少し難しいものまでを網羅した設問を用意しました。参加者が会場に設置された筐体のタッチパネルで解答を選んでいくと、正解数に応じて大人度を判定、判定結果とともに参加者1人に1つづつ、BRULEEアイスが自動販売機の要領で出てきます。
全国3箇所で実施されるため移動に強く、インターネット環境がないことを前提に、パソコンとモニターのみの最小構成で稼働ができるように制作しました。

Promoting a popular premium icecream's return to sale

We produced the "Ohayo Dairy Products BRULEE Adultness Diagnosis" which was implemented at a sampling event to celebrate the premium ice cream with a distinct caramelization; "BRULEE" going back on sale.
With the theme of "Adults who understand the difference", we prepared comprehensive questions ranging from easy to difficult. Attendees chose their answers on touch panels at the venue, and their "level of adultness" was judged according to the number of correct answers, and presented to them alongside a BRULEE ice cream from a vending machine.
Considering the event took place in 3 locations nationwide, it was designed to be portable, work without internet, and to be implementable using only a minimal setup with a computer and monitor.

STAFF LIST

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